وبلاگ
بومیسازی محصولات و خدمات با تطبیق ویژگیهای آنها با نیازهای محلی، نقش مهمی در موفقیت استارتاپها و تقویت اکوسیستم کارآفرینی ایران ایفا میکند. این فرآیند با وجود چالشهایی مانند نوسانات اقتصادی و محدودیتهای قانونی، از طریق استراتژیهایی همچون تحقیق بازار و استفاده از محتوای بومی، به جذب مشتریان و افزایش رقابتپذیری کمک میکند.
شرکت کارخانه نوآوری هم آوا و هلدینگ برسام تک در نمایشگاه نانو 1403 تفاهم نامه همکاری مشترکی را امضا کردند.
در جریان نمایشگاه واردات چین در شانگهای، شرکت اکسیر نانو سینا قراردادی را با یک شرکت چینی برای صادرات و عرضه نانوداروهای ایرانی در بازار چین به امضا رساند.
در نمایشگاه نانو ۱۴۰۳، هلدینگ سرمایهگذاری برسام تک با هدف توسعه فناوریهای نوین، اقدام به سرمایهگذاری در شرکت آناهید پارسیان خاوران نمود.
شتابدهنده فیدتک و ژیوار باهمکاری و حمایت هلدینگ سرمایهگذاری برسامتک از استارتاپها و تیمهای فعال در این حوزهها با رویکرد نانو دعوت به عمل میآورد.
هلدینگ سرمایهگذاری خطرپذیر برسام تک با هدف شناسایی و ارزیابی طرحهای فناورانه و نوآورانه، در حاشیه نمایشگاه نانو از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ آبان ۱۴۰۳، اقدام به بررسی و پذیرش طرحهای برتر مینماید.
در این مقاله به بررسی دلایل اصلی عدم خرید مشتریان از محصولات یک شرکت میپردازیم و به راهکارهایی برای کاهش این موانع اشاره خواهیم کرد.