آکادمی برسام


تحقیقات بازار (Market Research)

تحقیقات بازار (Market Research)

دو نوع اصلی از تحقیقات بازار وجود دارد که کسب و کارهای مختلف با توجه به ماهیت فعالیت، برای جمع آوری اطلاعات کاربردی در مورد محصولات و یا خدمات خود از آن‌ها ستفاده می کنند: تحقیقات بازار اولیه و تحقیقات بازار ثانویه.

اهمیت اندازه گیری بازار

اهمیت اندازه گیری بازار

یکی از مهم ترین کارهایی که کسب و کارها و استارتاپ‌های نوپا در ابتدای فعالیت خود باید انجام می دهند سنجش و تحقیقات بازار است. تحقیقات بازار به مجموعه ای از فعالیت‌های مرتبط با جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها در مورد بازار هدف، رقبا و محیط کسب و کار گفته می‌شود که کشف و شناخت مشتریان احتمالی، آمار و اندازه بازار هدف و دیگر اطلاعات را شامل می‌شود.

هلدینگ سرمایه گذاری برسام تِک در سال 1399 با هدف سرمایه گذاری در طرح های فناورانه و شرکت های خلاق که در زمینه فناوری های NBIC فعالیت می کنند و در این مسیر نیازمند تامین سرمایه و مدیرت کسب و کار هستند، تاسیس شد. برسام اعتقاد دارد در آینده ای نه چندان دور، مجموعه های موفقی ازبطن همکاری‎های مشترک با فناوران و شرکت‌های دانش بنیان متولد خواهد شد که در عرصه داخلی و بین المللی می‌توانند سهم بسزایی در گسترش اقتصاد دانش بنیان داشته باشند.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...